Klachtenprotocol

Klachtenprotocol

Het Meldpunt Discriminatie Drenthe gebruikt als basis het landelijke protocol klachtbehandeling van Art.1. In dit protocol lees je de wijze waarop een klacht wordt behandeld door ons Meldpunt. Meer weten? Lees het landelijk protocol klachtbehandeling.

Heb je een klacht over ons antidiscriminatiebureau?

Ben je ontevreden over de behandeling van je melding en wil je hierover een klacht indienen? Stuur dan een bericht aan de directeur-bestuurder van CMO STAMM. CMO STAMM faciliteert het Meldpunt Discriminatie Drenthe. Vermeld “Klacht over MDD-melding” als onderwerp. Vertel hierbij wat je klacht is. Je krijgt binnen één week een ontvangstbevestiging, waarin ook wordt vermeldt wanneer je van ons een reactie op jouw klacht krijgt.

De landelijke vereniging van antidiscriminatiebureaus – Discriminatie.nl – wil graag dat je tevreden bent over de dienstverlening van het bureau in je regio. Ben je na de interne klachtenprocedure nog steeds ontevreden? Dan kun je een klacht over de afhandeling van je oorspronkelijke discriminatiemelding voorleggen aan de Externe Klacht Commissie (EKC) van Discriminatie.nl. Hoe je een klacht voorlegt aan EKC lees je in de klachtenprocedure van Discriminatie.nl.

Delen via social media